Întrebări frecvente (FAQ)

POT OBSERVA O CLASĂ ÎNAINTE SĂ REZERV?

Din nefericire, răspunsul este nu. Ne mândrim că facem din clasele noastre un spațiu primitor și sigur și nu am dori ca unii participanți să se simtă inconfortabil. Vă recomandăm să ne faceți o vizită pentru un tur al centrului și mai multe detalii.

POT PLĂTI CLASĂ CU CLASĂ?

Programăm în general cursurile în blocuri. Conținut diferit este acoperit de la săptămână la săptămână, așa că cel mai bine este întotdeauna să participați de la începutul unui curs pana la finalul acestuia. Dacă doriți să vă înscrieți la un curs, dar doriți să vă eșalonați plățile, vă rugăm să contactați biroul nostru la info@lamaisondesartistes.ro și vă putem ajuta.

NU POT PARTICIPA LA O CLASĂ. CE TREBUIE SĂ FAC?

De îndată ce știți că va trebui să pierdeți un curs, vă rugăm să ne anunțați trimițând un e-mail la info@lamaisondesartistes.ro. Vom lua legătura cu profesorul dumneavoastră și vă vom transmite materialele relevante pentru a recupera conținutul orei ratate.

CUM POT CONTACTA PROFESORUL MEU?

Nu putem transmite informațiile personale de contact ale profesorilor din motive de confidențialitate. Dacă doriți să trimiteți un mesaj unui profesor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la info@lamaisondesartistes.ro. Vom transmite mesajul si vom reveni cu un răspuns.

ABIA AM ÎNCEPUT UN CURS, DAR NIVELUL NU ESTE POTRIV PENTRU MINE. CE FAC?

Dorim să ne asigurăm că aveți cea mai bună experiență posibilă și că obțineți potențialul maxim din cursul dumneavoastră. Dacă veți considera că nivelul de dificultate ales nu este adecvat, vom fi bucuroși să vă transferăm la un alt curs cu condiția să ne anunțați înainte de a 3-a săptămână a cursului curent.

CE TREBUIE SĂ PORT LA CURSURILE CARE IMPLICĂ MIȘCARE?

Pentru cursurile din categoriile ‘Dans’ și ‘Fitness’, vă recomandăm să purtați ceva confortabil, care să vă permită să vă deplasați cu ușurință, cum ar fi îmbrăcăminte sport sau un tricou și colanți sau pantaloni lejeri. În ceea ce privește încălțămintea, recomandăm încălțăminte sport. Dacă aveți vreo îndoială, contactați-ne prin e-mail la info@lamaisondesartistes.ro.

VOI OBȚINE O CALIFICARE?

Cursurile noastre nu sunt acreditate, așa că nu veți primi o calificare formală. Punem atenția noastră pe experiența practică și tehnicile dobândite. La finalizarea unui curs sunteți binevenit să solicitați un certificat de participare prin e-mail.

MĂ INTERESEAZĂ UN CURS, DAR NU EXISTĂ DATE DISPONIBILE PE SITE. CE FAC?

Echipa noastră de programare lucrează pe tot parcursul anului, adăugând noi date la orarul cursurilor. Dacă nu sunt date listate, vă rugăm să verificați site-ul periodic sau să ne contactați și vom fi bucuroși să analizăm acest lucru pentru dumneavoastră.

ESTE UN CURS PE CARE VREAU SĂ ÎL URMEZ, DAR LOCURILE SUNT EPUIZATE. PUTEȚI ADĂUGA UN LOC SUPLIMENTAR?

Limităm cursurile la un număr maxim de studenți pentru a ne asigura că profitați la maximum de conținut. În unele circumstanțe este posibil să putem adăuga o persoană în plus, dar acest lucru depinde de tipul clasei. Dacă nu este posibil, atunci vă vom adăuga pe o listă de așteptare și vă vom anunța dacă vreun loc devine disponibil. Dacă vă aflați în această situație, contactați-ne prin e-mail la info@lamaisondesartistes.ro.

CURSUL PE CARE L-AM REZERVAT NU A ÎNCEPUT ÎNCĂ, DAR NU MAI POT PARTICIPA. CE POT FACE?

Dacă nu mai puteți participa la un curs și acesta nu a început încă, aveți 3 opțiuni: să primiți o rambursare completă prin metoda inițială de plată cu până la 5 zile înainte de începerea cursului, să primiți credit pe site de aceeași valoare plus 30 RON cadou, pe care îl puteți utiliza pentru o rezervare viitoare, sau să vă transferăm rezervarea la un curs cu o dată alternativă. Vă rugăm să rețineți că aceste opțiuni sunt disponibile numai dacă ne anunțați înainte de data începerii cursului. Dacă vă aflați în această situație, contactați-ne prim e-mail la info@lamaisondesartistes.ro.

CURSUL A ÎNCEPUT DEJA, DAR NU MAI POT PARTICIPA LA ORELE RĂMASE. CE POT FACE?

Odată ce un curs a început, nu putem să vă oferim o rambursare în numerar, deoarece politica noastră prevede că trebuie să fim anunțați înainte de data începerii cursului. Cu toate acestea, suntem mai mult decât bucuroși să vă oferim credit pe site pentru valoarea cursurilor rămase, pe care îl puteți utiliza pentru o rezervare viitoare. Pentru a primi credit pentru cursurile ratate, vă rugăm să contactați biroul prin e-mail la info@lamaisondesartistes.ro.

CE SE ÎNTÂMPLĂ CÂND CURSUL MEU ESTE ANULAT DE LA MAISON DES ARTISTES?

În cazul în care cursul dumneavoastră este anulat de La Maison des Artistes, aveți 3 opțiuni: să primiți o rambursare completă prin metoda inițială de plată, să primiți credit pe site de aceeași valoare plus 50 RON cadou (în cazul în care anularea nu este ca urmare a unor reguli impuse de guvern), pe care îl puteți utiliza pentru o rezervare viitoare, sau să vă transferăm rezervarea la un curs cu o dată alternativă.

CE ESTE CREDITUL PE SITE?

Creditul pe site este o sumă monetară (sub forma unui cod de credit) care poate fi utilizată pentru achiziționarea online a cursurilor noastre. Codurile de credit au perioade de valabilitate specificate. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail la info@lamaisondesartistes.ro dacă nu sunteți sigur de validitatea codului dumneavoastră de credit. Creditul pe site este nerambursabil.

CUM FOLOSESC CREDITUL PE SITE?

Îți poți folosi creditul la check-out atunci când rezervi online. Acesta va deduce valoarea creditului dumneavoastră din suma totală din coșul de cumpărături.

POT UTILIZA CREDITUL PENTRU REZERVĂRI MULTIPLE?

Da. Puteți continua să folosiți creditul până când soldul este 0.

POT OFERI CREDITUL MEU UNUI PRIETEN?

Da, sunteți bineveniți să vă oferiți creditul unei alte persoane, însă perioada de valabilitate a acestuia nu se extinde.

ÎNTÂMPIN PROBLEME LA REZERVARE ATUNCI CÂND ÎNCERC SĂ UTILIZEZ UN COD PE SITE. CE POT FACE?

În cazul în care codul dumneavoastră nu funcționează, vă rugăm să verificați termenii și condițiile codului, deoarece este posibil ca acesta să fi expirat sau să nu fie valabil pentru anumite cursuri. Alternativ, vă rugăm să contactați serviciile pentru studenți prin e-mail la info@lamaisondesartistes.ro.

CUM PROCEDEZ DACĂ AM O RECLAMAȚIE?

Ne dorim ca experiența dumneavoastră alături de noi să fie una fantastică. Acestea fiind spuse, dacă totuși întâmpinați probleme sau aveți reclamații, vă încurajăm să ne comunicați. Vă rugăm să contactați serviciile pentru studenți, trimițând un e-mail la info@lamaisondesartistes.ro, iar echipa noastră vă va asista.